miercuri, 8 septembrie 2010

Natura in schimbare


Am fugit din nou pentru inca o zi sa o petrecem in natura.Dar iata ca covorul verde matasos al ierbii a prins o alta nuanta.....cred ca s-a hotarat sa imbrace in cel mai scurt timp jerseul cu maneca lunga al vestitei toamne.Totusi ultimele flori ale verii ne-au dat binete cu ultimul lor suras insa ne-au incurajat ca ne vor astepta din nou la vara viitoare sa ne bucuram  impreuna.Nici izvorasele nu s-au lasat mai prejos pe tot parcursul drumului ne-au incantat cu susurul lor vioi.Soarele ne-a tinut companie cum a putut el mai bine doar din cand in cand se mai ascundea dupa un norisor semn ca incet incet il lasa puterile......
Dar sa nu mai zabovesc ci vreau sa deschid fereastra larg si sa privim impreuna ultimele zile calde......






Nu cunosc numele acestor flori dar le-am vazut foarte interesante.Daca stiti cum se cheama va rog sa-mi spuneti si mie.



















O zi frumoasa tuturor!

7 comentarii:

Liliana spunea...

Am revenit pe blog:)
Frumoase poze, cele mov par a fi branduse romanesti :)

elena marin-alexe spunea...

Superbe imaginile! Cred ca intr-adevar ne apropiem in graba de timpul rece, asa ca bune faci sa ne indemni sa profitam inca de ultimele raze de caldura. O seara frumoasa si binecuvantata sa ai Denisia !

corina spunea...

Liliana fii binevenita!Ma bucur cand te vad prin preajma!Si eu m-am gandit ca ar putea fi Branduse insa acestea nu au codita si nici frunze.Posibil sa fie un alt soi....
poate acestea sunt Branduse spaniole...:)

corina spunea...

Elena asa e sa profitam cat putem de timpul care zboara pe langa noi....

Mallynna spunea...

Superbe fotografii :x

adriana spunea...

Pozele tale ma duc cu gandul la Acatistul de multumire:

"Doamne, ce bine e sa fii oaspetele zidirii Tale: vantul bine inmiresmat, muntii care tind spre cer, apele ca niste oglinzi nemarginite in care se rasfrang aurul razelor si curgerea lina a norilor. Intreaga fire sopteste tainic, toata e plina de mangaiere, pasarile si dobitoacele poarta pecetea iubirii Tale. Binecuvantat este pamantul cu frumusetea cea degrab trecatoare care desteapta dorul de vesnicul locas unde intru nestricacioasa frumusete se aude cantarea: Aliluia!"

corina spunea...

Adriana uite ca mi-ai dat ocazia sa citesc si eu cateva randuri din acatist in aceasta dimineata...
Domnul sa te binecuvinteze!