luni, 24 mai 2010

Expozitia de patwork 2010 Alcala de henares

Pot sa spun ca de la un timp in coace am observat ca ma atrage arta aceasta a petecelelor colorate numita si Patwork.Nu eram foarte sigura ce sa fac dar m-am decis totusi sa ma inscriu la un curs,mai mult pentru a invata tehnica acestei arte.Cu toate ca traim vremuri grele pe zi ce trece si poate multa lume se intreaba daca se mai poate face si alt lucru in aceste timpuri dificile cand multa lume este disperata sa-si castige doar existenta de la o zi la alta.Si totusi este bine sa cunoastem o indeletnicire a mainilor si in timpuri grele pentru ca nu stim cum acest lucru ne va fi de ajutor vreodata.Chiar si sfintii parinti indeamna mamele ca este bine ca mainile lor sa cunoasca dupa putinta felurite indeletniciri a lucrului de mana.Din  cateva peticele colorate pot sa iasa lucruri extraordinare  care iti pot aduce de multe ori si un venit fie el cat de mic .Vinerea trecuta am fost la o expozitie de patwork si doresc sa impartasesc cu dumneavoastra cateva fotografii cu lucrurile pe care le-am admirat si eu cu mare placere.
Nu mai stau sa comentez,ci va las sa admirati in liniste.

















Aceasta este fata de masa de bucatarie an realitate arata super.



Nu stiu cum are denumirea in tara aceasta piesa de la partea de la cap a patului.In loc de partea de lemn se fixeaza o bara de lemn sau metal care este introdusa prin aceste plimbe.Se poate lucra si covertura de pat impreuna cu o perinita sau doua si iasa un dormitor foarte frumos.

acestea sunt presuri care se pun jos in lateralele patului.

Cam acestea au fost lucrurile pentru adulti.An urmatoarea postare o sa revin cu standul pentru copii care este mai frumos.Va doresc o zi dintre cele mai alese!
Corina.

9 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

ce frumoase sunt! asta cu ceainic e deosebita

foarte bine ca te-ai inscris la curs, mai alesc ca ai talent la cusut, e pacat sa nu te perfectionezi

Liliana spunea...

Foarte frumoase lucrarile!
Multumim, Corina :)

IrinaBohemianDance spunea...

Ce frumoase exponate!Te invidiez ca ai avut posibilitatea de a vizita un loc atat de superb!!Abia astept sa vad exponatele pentru copii.

Imbratisari,

Irina

p.s.(Multumesc de vizita si mai ales pentru apreciere!)

Ela spunea...

O sa afli o multime de lucruri interesante la curs!Ce tehnica trateaza cursul?
Felicitari pentru blog!Am citit cu mare placere multe articole!

corina spunea...

Irina si mie mi-a atras atentia mi-a placut enorm.Te astept si la cele pentru copii.:)

corina spunea...

Liliana si eu multumesc!

corina spunea...

Irina maine sper sa am timp sa le pregatesc iar miercuri le postez.

corina spunea...

Ela sunt foarte ancantata de moment nu stiu ce tehnica foloseste dar o sa antrb nici nu stiam ca sunt mai multe feluri!Ati multumesc pentru apreciere.Te astept si la cele pentru copii cred ca o sa ati placa si acelea.

Sandra spunea...

Hola Corina..!!!
Que placer que me hayas visitado..!!
Tienes un blog muy bonito e interesante que desde hoy seguiré...
Te mando un beso y que tengas una buena semana..