joi, 8 aprilie 2010

Rugaciune



Preabunule Mantuitor ma prostern cu nevrednicie in naintea TA la aceasta ora de dimineata din aceasta zi ,si aduc la picioarele Tale gindurile,problemele,planurile,familia si pe toata lumea aceasta.Miluiestene dupa mare milaTa.Deschide-ne ochii mintii ca sa vedem bunatatea Ta.Intelepteste Doamne copiii mei si a tuturor parintilor la timpul potrivit ingenuncheaza-i Tu la Picioarele Tale.Sadeste-le in inimile lor bunatate, blindete,credinciosie, ascultare de Tine si apoi de noi ca parinti ai lor.Te rog sa ramai cu toata lumea.  Aduti aminte de fiecare muritor si-l miluieste intoarce-ne pe calea Ta.Iti multumesc Doamne !Te rog sa miluiesti si pe sotul si copii mei .Amin
                                                              O zi binecuvintata tuturor!

2 comentarii:

CAZACU GHEORGHE spunea...

Doamne Ajuta! sora , Doream sa va zic eu am colindat acele meleaguri Din madrid timp de 6 luni si mia placut zonele acelea insorite chiar am fost in coslada , Alcala di Henares , Si multe altele , doream sa va zic HRISTOS A INVIAT!

corina spunea...

Adevarat a Inviat!Ma bucur ca am gasit pe cineva care cunoaste aceste meleaguri.Si noi am venit aici doar pentru un an sau doi dar sau facut vreo zece.Cine stie si citi vor mai fi.Dar cred ca nu mai multi decit ne ingaduie Domnul!Va doresc o sarbatoare linistita si bucurie .Doamne ajuta parinte.