luni, 7 mai 2012

Versetul de azi

Pentru astazi am ales un gand pe care l-am cules la randul meu, din zestrea cea mare a parintelui pe care o imparte cu bucurie celor ce o primesc.
Bogdan chiar mi-a pus intrebarea: mami de ce pentru astazi nu ai ales versetul din Biblie?
Si i-am raspuns in felul urmator:
As fi ales un verset din Biblie, dar am cules totusi un gand intelept pentru simplu motiv sa nu plictisim, sa nu fim greoi la ascultat, sa nu devenim neinteresati in  fata celor ce primesc aceste ganduri.
Nu toata lumea care citeste sau primeste biletelul este armonizat cu Biblia.
Pentru acest motiv am strecurat pentru astazi un gand intelept.
Este ca un fel de suc sau apa care o bem dupa o mancare copioasa.
Sau de ce nu, poate reprezenta desertul pe care il savuram cu mare placere  la sfarsitul mesei.



Ma gandesc sa nu-mi scape si acest gand cum de fapt mi-au scapat atatea ganduri minunate, si m-am hotarat sa-l pun in aplicare.Dar tu!?

6 comentarii:

adriana spunea...

este un gand de mare folos

corina spunea...

Doamne-ajuta Adriana!:)

ghemulet spunea...

uite ca ai reusit sa ma pui pe ganduri acuma...Este un gand pe care personal trebuie sa il ascult si sa il si constientizez..Multumesc.
P.S.Pentru concursul de pe blogul meu(daca doresti sa participi)nu trebuie decat sa postezi pe blogul tau 3 fotografii cu 3 lucruri care te inspira...apoi,la rubrica unde se desfasoara concursul dai pe butonul "add your link" si introduci acolo link-ul blogului tau,numele si adresa de mail...si gata.Daca nu te descurci si totusi vrei sa participi..posteaza pe blogul tau cele 3 foto si la sfarsit te adaug eu bine?

Nicol spunea...

Admir placerea si migala de care dai dovada de cate ori ne trimiti chiar si cel mai mic gand!si faptul ca reusesti sa infrumusetezi pozele intr-un stil care nu l-am mai vazut pana acum!Felicitari!
Eu la ora tarzie cand scriu, de multe ori nici nu reusesc sa-mi pun corect gandurile pe"hartie".

corina spunea...

Ghemuletule sper sa reusesc!
Iar gandul imi este si mie foarte folositor. :)

corina spunea...

Nicol multumesc! esti tare dulce.
Eu tot ce fac,obtin cu usurinta deoarece lucrez din placere...:)
Fii binevenita!