luni, 21 mai 2012

Gandul pentru azi

Bine v-am gasit la inceput de saptamana!
Dupa cum a-ti vazut si dumneavoastra, am facut o pauza de blog pentru a putea asculta si medita mai mult la viata pe care o traim.
Pe blogul Cristinei "Femeia crestina" am ascultat conferinta "Ai copil invata sa fii parinte" in care Maica Siluana aduce sfaturi si probleme cu adevarat importante pe care foarte putini dintre noi le cunoastem.
Odata stateam cu cineva de vorba si discutia ajunsese despre Dumnezeu.
Persoana respectiva dorea cu orice chip sa-l vada pe Dumnezeu ca sa poata crede mai adanc...
Si ma gandeam in mintea mea ca toti cei care il vedem pe Dumnezeu, ne multumim sa-l vedem in lucrurile care ne inconjoara flori, apa, aer, cer, oameni etc.
Daca totusi nu reusim sa-L deslusim pe Dumnezeu in cele enumerate mai sus, atunci ar trebui sa-L cautam si sa meditam la insusi viata noastra.
Gandul de astazi te invita la...



...poate in aceste binecuvantari i-L vei gasi, sau simtii pe Dumnezeu.
Si pentru ca astazi avem sarbatoare in Biserica noastra, doresc tuturor celor ce poarta numele de Constantin 
si Elena, sanatate sufleteasca, pace, bucurie si sa traiti frumos!!!


7 comentarii:

RamonaM spunea...

Am ascultat si eu zilele trecute conferinta...intradevar, plina de invataminte, trebuie sa o mai ascult de mai multe ori.
Cat despre a-l vedea pe Dumnezeu, pot sa fac o referire la evanghelia de ieri, a orbului din nastere...
trebuie sa mergem la apa Siluanului sa ne spalam ochii sa-l vedem pe Dumnezeu...adica la Sf. Biserica prin Taina Sf. Spovedanie si Sf. Impartasanie... Doamne ajuta

corina spunea...

Ramona,si eu am ascultat aceasta conferinta de cateva ori si parca nu ma satur sa o ascult atat de mult mi-a ramas in suflet.:)
O zi faina!

ghemulet spunea...

Buna Corina...Multumesc pentru urarile de Constantin si Elena..pe dragul meu il cheama Constantin :D.Ma bucur sa te "revad".Ma repet:mereu imi inseninezi ziua prin cuvintele tale

kis spunea...

Gracias por tus deseos! sea ​​bendito!

corina spunea...

Ghemulet sa fiti iubiti! amandoi.:)

Kis, si tie! Binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Frumoasă urarea ta.Mulţumiri scumpa mea!

corina spunea...

Elena sunt singurele"unelte" de valoare ce le putem imparti tuturor celor care doresc sa se imbogateasca! :)
O seara faina!