luni, 1 noiembrie 2010

Putina culoare....

Pe 12 Octombrie orasul nostru a gazduit din nou Targul de Artezania dar de data aceasta mai mare si mai complex.Timpul nu a fost foarte prielnic deoarece a plouat aproape toate acele zile care au fost aproape o saptamana.Intr-o singura dupa amiaza am iesit si noi sa facem o plimbare printre standurile mestesugarilor binevoitori cu toata lumea.Si... cum traim si pe aicea timpuri de criza......am hotarat cu totii sa nu ne lasam furati de tot felul de obiecte doar pentru ca sunt de la targ.Zis si facut.Noi cei mai mari am rezistat multor tentatii insa Patrisia cat ce am intrat in targ a inceput:
-Tatiiiii vreau o coronita.....
-Mamiiiiii vreau doar o coronita si nimic mai mult....
-Tatiiiiiii vreau o coronita......
Ce sa spun am cazut din nou de acord cu totii si am cumparat coronita cu pricina.Si....credeti ca nu e frumoasa?Dimpotriva mi-ar fi stat si mie capul la una....dar poate la anul  o sa plang si eu ..... :)))




Sa intamplat ca am avut si o lumanare la culoare prin casa asa ca .....Gata am hotarat sa schimb decorul in casa pentru aceasta luna adica Noiembrie, exact cu aceasta culoare.Cu putin mov.Iata si decorul:








Stabiliti un coltisor al casei pentru al decora  in diferite culori pe care le puteti adauga din cand in cand odata cu schimbarea anotimpului sau in diferite perioade ale anului. Cu cateva floricele, o cescuta cu o farfurioara,un sfesnic ratacit prin vreun coltisor al casei, o carte sau doua, alaturi de o lumanarica sunt cateva obiecte cu care am putea raspandi in caminul nostru al fiecaruia putina dispozitie chiar si in timpuri mai vitrege.Nu e nevoie sa avem cine stie ce lucruri scumpe.Ci chiar cu lucrusoare marunte pe care le avem prin casa le putem schimba infatisarea si sa le dam o forma placuta si linistitoare.
Cu aceasta ocazie mi-am adus aminte de recomandarea Irinei de pe" Dulce casa"care in urma cu aproximativ un an si ceva,ne dezvaluia frumusetea cartii INVALUITI de IUBIRE a autoarei Janette Oke.Repede mi-am deschis si eu inima sa aflu despre ce este vorba si mi-am comandat online buchetul de 10 carti al acestei autoare excelente.La citirea lor am ramas foarte incantata si tot odata surprinsa de lucruri care eu nu stiam sa le dau prea multa importanta.Trebuie sa recunosc ca mi-a schimbat obiceiuri si naravuri rele.....




La randul meu le recomand si eu cu cea mai mare caldura mai ales mamicilor care au domnisoare in casa.Fetele noastre pasind pe paginile acestor carti la vreme potrivita vor gasi repere pentru alcatuirea unei vieti de familie echilibrate.
Si.....ultimele petale....


Sa aveti o saptamana binecuvantata!

12 comentarii:

KaBea spunea...

Pai nu stiu ce sa laud mai intai!Coronitele sunt superbe ,deci este de inteles de ce vroia Patrisia,sa nu mai spun ca-i statea bine.Urmeaza pozele care le faci tare frumoase,mi-a placut aranjamentul,ce sa mai, tot aranjat frumos,deci asteapta-ne ca venim.Pupam cu drag.

Sandra spunea...

Hola Corina...!!
Que bellezas...!!!
Sólo pasé a saludar...
Besos

corina spunea...

Bea multumim si sigur te asteptam cu mult drag! Sa ai o zi frumoasa!

corina spunea...

Sandra muchas gracias de acordarte de my!!!Un dia feliz te deseo!

Liliana spunea...

Multumim de recomandare! Patrisia este o scumpa, ii sade tare bine cu coronita:)
Corina, dupa cum ai vazut am reucit sa fac si eu colaj din mai multe poze, multumesc pentru ca mi-ai impartasit din experienta ta. Te imbratisez cu mult drag!

corina spunea...

Liliana sa-ti fie de folos tot ce este bun!Ma bucur ca ai reusit cu pozele.Sa fi iubita!

Mariana spunea...

Corina, mulţumesc pentru tot ceea ce cu drag "împarţi" cu noi!
Mă bucur de linişte şi frumos de câte ori intru pe blog-ul tău.
Te îmbrăţişez!

corina spunea...

Mariana cred ca cu totii avem nevoie sa primim si totodata sa si impartim cat putem binele.Si eu te imbratisez cu mult drag!Sa ai o zi linistita!

C.T spunea...

Cred ca esti un bun decorator si chiar fotograf!

maría cecilia spunea...

Hola Corina, què belleza de hija tienes, ya vi al costado de tu blog que tienes dos hijas y ambas son preciosas!!!!
Qué entretenido pasear por esa feria... si el traductor lo hizo bien, entendí que no quisiste tentarte comprando ya que hay muchas cosas robadas??... què lástima, yo pensé que sólo en Chile sucedía algo así.
cariños
maria cecilia

corina spunea...

Hola Cecilia gracias por tu palabras sobre mis hijas.El traductor se que traduce bastante mal por eso quero desirte que....como estamos en crisis,no intentamos comprar cosas que no nos asta falta!
Un abrazo fuerte y que Dios bendiga tu casa!

Alina Villanova spunea...

Foarte faina bubulina ta!
Mi-au placut si mie foarte mult cartile scrise de Janette Oke.