marți, 9 noiembrie 2010

De ce plangi?

           De ce plangi?
         -Pentru ca sunt femeie!-raspunde mamica.
         -Nu inteleg.... zice micutul .
         Mamica il imbratiseaza si spune:
         Si n-ai sa intelegi niciodata......

          Mai tarziu copilul isi intreaba tatal:
       -  De ce plange mamica?
       -Nu stiu nici eu!Toate femeile plang fara motiv!
       a fost tot ce ia putut spune taticul.

          Devenit adult il intreaba pe Dumnezeu:
        -Doamne de ce plang femeile asa de usor?

          Cand am facut femeia ea trebuia sa fie o fiinta deosebita.
          I-am facut umerii destul de puternici
          ca sa poarte pe ei toata greutatea acestei lumi
          Si destui de moi ca sa fie confortabili.

          I am dat
          forta de a accepta viata si cea de a accepta
          respingerea cu care o trateaza adesea proprii  copii.

          Forta de a avea grija de familie in
          pofida bolilor si oboselii.
          I-am dat sensibilitatea de a-si iubi copii cu o dragoste
          neconditionata, chiar si atunci cand ei o ranesc cumplit.

          I-am dat forta sa continue atunci cand toata lumea
          abandoneaza.

          I-am dat forta de a-si suporta barbatul
          in caderile sale si de-ai ramane alaturi
          cu aceeasi tarie.Si in fine i-am dat lacrimi sa planga
          atunci cand simte nevoia.

          Vezi, fiule, frumusetea unei femei
           nu sta in vesmintele care le poarta,
           nici in chipul ei nici in coafura.
           Frumusetea unei femei sta in ochii ei.
           Aceasta e poarta catre inima ei-locul
           unde se adaposteste dragostea.

            Si adesea lacrimile ei sunt cele prin care poti sa-i zaresti inima.

             Incurajati respectul de sine al celorlalte femei!

              Si tuturor barbatilor ca sa afle ca
               TOATE FEMEILE SUNT FRUMOASE!
                                        (primita pe emeil)                
                 Cu drag !
        

Un comentariu:

magdala spunea...

uitasem povestioara asta! este bine sa ne aducem aminte cat de puternice suntem mereu