sâmbătă, 24 februarie 2018

Jurnalul unei femei simple

                                                         
adus in blogosfera de  Corcodusa

                                                                                                                                      ASTAZI... sambata 24 februarie 2018                                                                                                                  
AVEM...cer senin, soare stralucitor si vesel si minus patru grade la ora opt.

MA GANDESC... sa particip la un curs de patwork in Madrid, sustinut de o artizana profesionista din Franta.

 SUNT RECUNOSCATOARE...  pentru ca am ochii buni si vad perfect sa bag ata in acul cu cele mai mici urechi posibile, pentru ca port doua maini minunate din care ies lucruri talentate. :) 

VREAU...sa am bucurie interioara cat de multa.

  CITESC...  deocamdata rasfoiesc cateva bloguri  handmade.

DIN BUCATARIE...ne bucuram de un tort de branza cu dulceata pedeasupra facut inca de aseara de Iulia.

CE MAI MAESTERESC...astazi o sa croiesc comanda de iepurasi pentru Monica.

AM INVATAT... sa fiu lejera si utila pe cat posibil cu cei din jurul meu.

IN CASA...sunt singura in salon si imi pregatesc ziua cu bucurie.

 IMI PLAC... diminetile insorite.

 UN CITAT PREFERAT PENTRU ASTAZI... " Asigura-te ca fiecare din actiunile tale este desavarsita"  a spus El. ( Stefano Elio D ANNA)  
                                                                                                                  
O FOTOGRAFIE SAU MAI MULTE DIN SAPTAMANA ACEASTA... nu am fotografiat nimic dar am cautat in album si am gasit ceva ce ma reprezinta.






                                                                                                         
        Un sfarsit de saptamana minunat!

PS: Alege sa asezi bucuria ca accesor la reverul vietii!

4 comentarii:

Pr.Victor spunea...

La mine-i mai simplu. E nor, vin fulgi de zăpadă răzleți și croncăne un stol de ciori în nucul din curtea vecinilor. Abia am sosit de la slujbă de-o jumătate de oră și, după ciorba rece de praz mâncată cu pâine prăjită, mă delectez cu plăcinte de mere și gogoși, alături de-o cană de cafea fără zahăr.
Citesc „POȚI DUPĂ GRATII”, o culegere de poezii cutremurător de frumoase scrise în închisorile comuniste de cei pe care noi îi numim „sfinții închisorilor„.
Zi binecuvântată să aveți, Corina!

Pr.Victor spunea...

„POEȚI DUPĂ GRATII”, că am mâncat o literă.

corina spunea...

Ciorba rece de praz nu am mancat niciodata defafp nici calda. :) Placinta cu mere e preferata mea in fata tuturor sta ca o regina. Nici cartea asta n-am citit-o, in schimb am cartea "Sfintii inchisorilor", mi-a placut mult la ora lecturarii ei. de un timp imi descarc cartile pe tableta si le citesc sub format de PDF.Multumesc de vizita si de ganduri bune. O duminica minunata sa aveti parinte Victor, impreuna cu cei dragi ai dumneavoastra!

corina spunea...

Multumesc, Laura!