marți, 24 martie 2015

Iarba pretioasa

Buna dimineata! Cum sa incepi o zi buna :)



12 comentarii:

Unknown spunea...

M-ai trimis cu muuulti ani in urma!In Romania, in Rucarul meu drag!!!Iti multumesc!!!!O zi buna!

Loredana spunea...

Ce frumoasa e imaginea! Imi aminteste de manualele nostre vechi.

Jurnal cu flori spunea...

:)

corina spunea...

Lela, o zi minunata si tie!

corina spunea...

Loredana, deacolo si este din abecedar :)

corina spunea...

Ioana, :)

Nicol spunea...

Unde ai gasit mai, Corina, pagina asta veche de maunal?! Ma bucur sa o revad, inca mi-o amintesc!

corina spunea...

Am gasito pe net. :) Si tare mi-a placut si mie incat am vrut s-o pastrez in cuprinsul blogului :)

elena marin-alexe spunea...

Foarte preţioasă! Fii binecuvântată, Cori!

Carmen spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Carmen spunea...

Gasesti manuale din "Epoca de Aur" pe manualul info. Zile senine!

Ela spunea...

Mi-a "starnit" multe amintiri!!Lectii de acest fel ar fi utile acum!!!!