vineri, 27 februarie 2015

Astazi este din nou Vineri, si ma bucur ca bunul Dumnezeu mi-a ajutat sa mai ajung inca un sfarsit de saptamana.Avem un soare, de tie mai mare dragul sa-l lasi sa patrunda in incaperile casei.
Am vazut ca unii oameni au intrat in gradini. Nu m-am lasat nici eu mai prejos si am facut si eu o plimbarica virtuala ca asta am putut face deocamdata, dar va spun ca am gasit niste minunatii pe care vreau sa le impart cu dumneavoastra.

sursa: aici

sursa:aici

sursa: aici

sursa:aici

sursa:aici
Sper ca v-au placut casutele pentru pasarele, dorindu-va in continuare un sfarsit de saptamana frumos!

9 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Frumoase poze, adunate într-un gând bun de primăvară.
Weekend binecuvântat să fie la voi, Corina!

corina spunea...

Va multumesc din suflet Pr. Victor. Pe dumneavoastra v-am vazut in gradina :)

Silvia spunea...

Multumesc Corina, frumoasa selectie, buna pentru inspiratie!

corina spunea...

Asta am gandit si eu cand le-am vazut. :)

emily spunea...

Hola Corina, muchas gracias, les deseo un buen día.
Emily

Mihaela Damaceanu spunea...

Şi acestea sunt la fel, adică superbe!

Nicol spunea...

Foarte faine!Multumim, ca le-ai impartasit cu noi! Sa ai o primavara frumoasa si sa va bucurati de cat mai multe plimbari reale!

corina spunea...

Mihaela, tare m-au incantat!

corina spunea...

Nicol, asteptam ca primavara sa-si astearna vestimentatia, pentru a putea fi explorata :)