miercuri, 28 mai 2014

Etichete

Buna dimineata!Va intampin cu cateva etichete pe care le-am realizat manual cu ocazia unor onomastici pe care le-am avut in aceasta primavara.
Nu am fost prea inspirata cu privire la cadouri, asa ca am recurs la a darui sarbatoritilor o suma de bani.





Pe primul cartonas se poate adresa urarea, iar al 2-lea cartonas cuprinde si  un "buzunaras" in care este introdusa suma respectiva.
Eticheta se introduce intr-un pliculet pentru a putea fi daruita.


Pot fi utilizate si la acompanierea cadourilor.
Se scrie urarea sau numele celui care i se adreseaza.
Etichetele mai pot fi folosite si instantaneu cuprinzand mici mesaje apoi daruite celor din jur.


Va doresc si eu o zi senina!

8 comentarii:

Nicol spunea...

Esti plina de idei si creativitate!Sunt f frumoase!

Nunta in Style spunea...

Salut, am dat peste blogul tau si sint foarte bucuroasa ca l-am gasit. In viitor il voi urmari cu drag
Dumnezeu sa te binecuvinteze
Natalia din Moldova

corina spunea...

Buna Nicol, sti, cu cat te adancesti mai mult in creativitate cu atat dobandesti mai multe idei....:)
Te imbratisez cu drag!

corina spunea...

Buna Natalia, ma bucura vizita ta,sper sa iti fie de folos gandurile "din alte zari" :)
Te astept de fiecare data cu bucurie!
Binecuvantare si casei tale!

elena marin-alexe spunea...

Multă îndemânare şi sensibilitate în tot ce faci, draga mea.

prietena-japoneza spunea...

interesantă idee!
da, cel mai adecvat cadou în ziua de azi: bani pentru a-şi cumpăra ce doreşte singur sărbătoritul!
îţi doresc un weekend cât mai plăcut!

corina spunea...

Elena, totdeauna ai cuvinte frumoase!
O seara faina!

corina spunea...

prietena-japoneza,anul acesta am recurs laq aceasta idee si mi se pare ca functioneaza mult mai bine. Si asa voi proceda si incontinuare.
O seara faina!