miercuri, 11 decembrie 2013

Un pom interesant

Buna dimineata! Ma gandeam ca poate intereseaza pe cineva o idee pe care am vazuto intr-o vitrina.Este vorba despre un pom de iarna dar care nu este un brad real, ci realiza pe perete in forma de brad cu instalatie apoi in interior impodobit cu diferite podoabe, unele confectionate manual. 
Mi-a placut varful pomului fiind o stea de lemn. :)
Si chiar l-am gasit foarte interesant.
Cand l-am fotografiat, am zis ca  sunt interesata sa fac si eu un astfel de pom, doar ca nu aici ci in tara. Stiu eu,... cred ca vine bine pe peretele unei terase, sau la intrarea in casa pe hol etc. 
Banuiesc ca se pot prinde pe ici pe colo si crengute de brad adevarat.


Inimioare, stelute, cusute altele sunt handmade, braduleti mici confectionati din carton alb, surcele din crengute lipite in diferite forme apoi barnizati, cu alte cuvinte un pom interesant.
L-am transat in doua deoarece era foarte inalt si nu imi intra in diapozitivul aparatului decat aparand fotografia de departe si nu se putea vedea din apropiere, dar arata super.


Cam aste e ce am dorit sa impart cu voi, la idei practice.
Va doresc o zi senina!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Interesant si foarte frumos!

Marinush

corina spunea...

Marinush, ce surpriza!? :))

Amedeya spunea...

Nu stiu altii cum sint, dar mie imi plac ideile indraznete! E un bradut inedit si interesant care ar atrage multe priviri! Tot in tara l-as face si eu, la o fereastra sa se bucure si sa zimbeasca discret si trecatorii!

corina spunea...

Amedeya, l-am zarit de departe si mi-a atras imediat atentia, dupa care bineinteles m-am apropiat sa vad despre ce este vorba. :))
Adevarul e ca sunt in cautare de idei cat mai originale si care se pot efectua de catre mainile noastre.:)

elena marin-alexe spunea...

Foarte bogat şi aspectuos bradul tău draga mea! Mă voi inspira... :)

ghemulet spunea...

Chiare ste interesant si ...bogat tare...seamana cu un brad dar parca nu are suflet ca sa zic asa..
O zi frumoasa draga Corina

Consulting4you spunea...

foarte frumos ;)