marți, 2 aprilie 2013

Un blog util


Din casuta cu pridvor

                                Buna dimineata! Dupa o scurta vacanta de la scoala si de la servici, cu ocazia sarbatorilor Pastelui la catolici, am intrat din nou in activitatea de zi cu zi.Copiii astazi au inceput ultimul trimestru din acest an care se pare ca va fi destul de lung.
Spuneam in postarea anterioara ca vreau sa va recomand un blog pe care il urmaresc zilnic dupa ce l-am citit fila cu fila.Este vorba despre blogul Marthei, "Din casuta cu pridvor" in care se gasesc informatii despre tot ceea ce trebuie sa stim in legatura cu constructia unei case. Sunt multe lucruri noi, pe care trebuie sa le avem in vedere inainte de a incepe constructia si poate chiar inainte de a achzitiona terenul. Martha are si gradina asa ca sunt sigura ca va aduce fiecare noutate la timpul ei.Chiar daca noi am achizitionat un teren si am construit casa, parca tot nu am stiut atat de bine sa urmarim anumite aspecte ale unei constructii.Cu anumite aspecte te intalnesti doar cand te bati de ele si in unele cazuri chiar pot produce momente de panica si zic asta pentru ca in final va trebui sa renunti la ceea ce poate ti-ai propus sa faci in coltul respectiv si nu vei reusi.Am dat si noi gres in anumite locuri dar asta e mergem mai departe.
Am observat ca cei interesati pot sa puna si intrebari la care Martha raspunde cu placere.
Sunt sigura ca ve-ti afla noutati si utilitati in aceasta ramura a traiului intr-o casuta la tara.
                                                              Sa aveti o zi frumoasa!

6 comentarii:

Unknown spunea...

Si eu o urmaresc pe Martha, desi nu am in plan nicio casuta (deocamdata). Dar imi place curajul si optimismul lor si felul in care Martha ne povesteste cum mai merg treburile.

Anonim spunea...

Corina, multumesc ca ai recomandat blogul meu!si eu te urmaresc cu mult drag!

Maria spunea...

Frumos blog, Căsuța cu pridvor!

elena marin-alexe spunea...

Foarte interesant blogul, Căsuţa cu pridvor... :)

Sorina spunea...

Interesant blogul! felicitari!

corina spunea...

Multumesc Sorina!