sâmbătă, 5 februarie 2011

Lalele in bucatarie

Am cumparat o bucata de etamina si am taiat-o in mai multe bucati. M-am gandit la cateva servetele de bucatarie, cu care am putea sa impodobim masa in sezon de primavara. Am cusut aceste lalele care sunt chiar usoare de realizat fara ca sa-ti fure prea mult timp.Ma gandesc sa le pun si o margine sau un tiv cum se spune la noi. Cusatura este facuta pe colt.







Nu stiu cat sunt de convingatoare aceste lalele dar mie mi-au placut.Am pregatit si alte lucruri marunte care cred ca merita efortul si bucuria de a lucra si ceva manual nu doar in serie si de la chinezi.Chinezii nu se roaga in timp ce lucra dar noi in timpul cusutului putem sa meditam , sa ne rugam, sa punem suflet si atunci satisfactia este cu mult mai mare.
Va doresc o seara binecuvantata!

11 comentarii:

Geta spunea...

Frumoasa lalea Corina, se potriveste de minune pentru ce te-ai gindit. Eu stiu ca "margine" e o aplicatie pe material iar "tiv" se face chiar din materialul respectiv prin indoire si coasere. Cred ca orice ai face o sa arate perfect, lucrul de mina are intotdeauna valoare !

corina spunea...

Geta cred ca o sa le aplic o margine din material rosu care sa scoata in evidenta lucratura.Ai dreptate "tivul" se face din acelasi material indoit.:)

KaBea spunea...

Ce harnica ai fost!Foarte faina si imi plac si culorile.Spor la cusut in continuare.Pupici.

corina spunea...

Bea pai uite unul din motivul pentru care imi ramane putin timp de bloguit si comentat.

Alina Villanova spunea...

Superbe sunt!

Lumi RO spunea...

Sunt foarte frumoase si elegante! Ne poti da si noua modelul? Lucrez si eu goblen, dar astea sunt frumoase si de un cadou, asa ca te rog sa imi trimiti si mie modelul. Multumesc frumos.

@irina_sweet_home spunea...

minunate!atat de primavaratice!

Ana Maria spunea...

Chiar ca sunt frumoase! Se vede ca te pricepi! :)

corina spunea...

Alina, Irina, Ana-Maria, ce frumos este cand avem acelasi gand si simtim in acelasi fel.Va doresc Duminica frumoasa!:)

Lumi o sa aduc modelul ca postare zilele acestea.Si tie o Duminica frumoasa acolo unde te afli!:)

Mariana spunea...

Foarte frumoase! Ai mâini măiestre, Corina!
Aşteptam şi versiunea cu paspoal roşu!

corina spunea...

Mariana totdeauna imi dai curaj!Domnul sa te binecuvinteze!