joi, 14 octombrie 2010

,,Caminul tau un colt de Rai"

Dupa aceasta pauza pe care am avut-o aici pe blog in final am reusit sa-mi repar problema cu internetul.Experienta?Nu tocmai placuta primele zile cu stres si suparare insa dupa aceea incetul cu incetul m-am obisnuit si fara el doar ca ma gandeam la postarile voastre .Ma gandeam si ma intrebam fiecare ce noutate a mai adus in acest spatiu virtual al nostru.Acum ma bucur insa nu prea stiu cum sa incep asa ca mi-a placut indemnul Irinei de la " Dulce casa", si m-am dus si eu sa cumpar lumanarea pe care am asezat-o pe masa alaturi de buchetelul cu crizanteme.









Aceasta luna Toamna e invitata de onoare a casei noastre.Impreuna cu cantari, poezii, povestiri pentru copii totul intr-un ton si la unison.
Va doresc o zi  frumoasa!

3 comentarii:

C.T spunea...

Caminul emana caldura si liniste in acelasi timp.Asa cred ca esti precum caminul tau si mai cred ca uneori ai ganduri de dor ce se impletesc cu lacrimi de bucurie.cu drag Eu.

@irina_sweet_home spunea...

arată minunat, atât de cald și de primitor!te îmbrățișez cu drag

corina spunea...

Irina sa fii binecuvantata pentru tot ce imparti cu noi.Iar noua sa ne ajute Domnul sa punem si in practica ceea ce este bun!
Iti doresc bucurie!