joi, 12 august 2010

Un buchet de flori


Astazi a fost ziua de nastere a Cameliei.Am cunoscut-o in urma cu vreo zece ani si de atunci am ramas prietene mai ales ca si copiii sunt de varste apropiate ne-a facut sa tinem oarecumva  legatura mai strans.Cu toate acestea niciodata nu am tinut cont de ziua de nastere a noastra si cu alte cuvinte nu ne-am cadorisit cu nimic.Azi dimineata a venit sora mea la mine si ne-am hotarat sa mergem sa ii facem o scurta vizita.Ne-am inteles sa-i luam cate un buchet de flori fiecare si sa-i facem o surpriza....


Ma gandeam la un buchet mare si sa arate bine.






Aranjamentul acesta este al ei.



I-am cerut voie sa ii fac cateva poze sa il pun pe blog nu din lauda , insa am vrut sa scot in evidenta sensibilitatea,maretia,culoarea cat si vioiciunea cu care le-a inzestrat Dumnezeu atat de minunat.
Va doresc o zi frumoasa.

6 comentarii:

Doina spunea...

Superb buchet!

Sandra spunea...

Hola Corina..!!
Preciosas flores, bella la mesa especial y muy linda la feria de artesanías...
Quiero desearte un lindo fin de semana..
Besos

Ela spunea...

La multi ani prietenei tale! Frumoase flori!

corina spunea...

Ela iti multumesc frumos pentru urare.Iti doresc o Duminica placuta!

kis spunea...

ai maini de aur!
esti tare priceputa!

corina spunea...

Kis bine ai revenit si iti multumesc pentru frumoasele cuvinte.O Duminica frumoasa!